Willemstad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu Willemstad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu

Willemstad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Kimm

17 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen.
Nou Kimm en ik zijn aangekomen in curacao.
We kwamen op het vliegveld en de warmte kwam ons al tegemoet.
Het eerste probleem dat we tegen kwamen was op het vliegveld we hadden een kaart in moeten vullen van wat we daar kwamen doen maar die hadden we niet gekregen.
Gelukkig was de jongeman achter de balie zo aardig om ons deze te geven.
Toen werden we buiten netjes op gewacht door wereldstage en moesten we 20 min rijden in de auto.
Aan gekomen bij het studentenhuis Stond Guus (huisvestiging) ons op te wachten.
Liet ons onze kamer zien en we werden aan alle sutdenten voor gesteld.
We werden leuk in de groep opgenomen en gingen die zelfde avond mee pizza eten.
Wij zijn toen het bed in gegeaan en de rest Stappen..
Vanochtend hebben we eerst de keuken schoon gemaakt.
En er kwam nog even een Vogel op bezoek haha....
we zijn na onze huisvestiging geweest en hebben we papieren ondertekend en we hebben een buitelands sim kaartje gekocht.
Natuurlijk hebben we ook even lekker ontspannen gezond om mambo beach.
Het is hier erg warm.
We houden jullie op de hoogte...

Dikke knuffel.. Anne en Kimm

• 17 September 2008 - 20:54

Catrien:

Leuk dat ik je net ff gesproken heb!
    Het lijkt me echt geweldig daar.
    Geniet nog ffies en dan maandag vol aan de bak!! :)
    Tot msn-s,hyves of tot hier!
    Dikke x maar weer,
    lfs.Catrien

• 17 September 2008 - 21:19

Mama:

lieve schat, fijn dat je eerste indruk goed is, gisteren hebben we jullie vliegtuig nog even na gekeken tof hoor,we kwaman tot de ontdekking dat je in een jubileum vliegtuig zat, want Martinair bestaat 50 jaar,de kleur stelling week nl. van de reguliere kleuren af dus hebben we het even op internet opgezocht en daar stond het hele verhaal, heb je daar ook nog iets van gemerkt? Nu maar hopen dat je stage ook geweldig is,jammer dat de keuken zo smerig was moet je ook nog gelijk schoon maken
    gr. van iedereen hier hvj x mama

• 18 September 2008 - 16:08

Hoi,hoi,

Ik heb net van mama al jou gegevens gekregen en ook de foto's van jullie huisje!
    Ziet er super uit.
    Ik hoop dat je snel gewent zult zijn.

Dikke knuf,Catrien

• 18 September 2008 - 16:11

Corne:

Lieve Annelieke,

Hoe gaat het in Curacao?We hebben vandaag Dunja uitgelaten.
    Vind je het leuk daar?
    Als ik beter kon zwemmen dan zwom ik een keertje naar je toe!!!! ;)
    (met mama)

Veel plezier daar en ik wens je veel geluk!(zijn eigen woorden.lief he!)

Knuffel Corne.

• 18 September 2008 - 21:01

Annemarie :

Hee meissie!!
    Jammer dat ik je niet meer heb gezien.. ik zie dat je t al naar je zin hebt!! Gelukkig!
    He meiden ik wens jullie echt een hele leuke tijd!! Geniet van t mooie weer, tis hier echt koud! Dikke kus!!

• 19 September 2008 - 11:12

Kim Berenpas:

Hallo lady's! Gelukkig dat jullie het leuk hebben daar! Ik hou jullie op de hoogte :) Zet 'm op maandag!

xxx Kim

• 20 September 2008 - 17:28

Wendy:

Ha dames,

Jullie avontuur is dan ook eindelijk begonnen:) Leuk dat jullie ook een waarbenjij.nu hebben, kan ik jullie mooi blijven volgen! Fijn he die zwoele warmte van Curacao!? Heel veel succes met jullie eerste dagje maandag. Geniet van alles!

Veel liefs Wendy

• 22 September 2008 - 14:59

Catrien:

En hoe was jullie eerste werk/stage dag?
    Alles een beetje bekeken?
    Succes de komende week en we hyven msn-nen wel weer!

Dikke knuf,
    lfs.Catrien ;)

• 24 September 2008 - 19:49

Opa En Oma Ruijsink:

Hallo Annelieke

Vanmiddag kwam mamma bij ons en die zorgde dat jij deze brief krijgt.
    Je bent nu een week op Curacao, bevalt het een beetje? Warm he.
    Je hebt ook al een tropische regenbui meegemaakt, hoorden we van mama, dat gaat best hard he.
    Hier is alles goed aleen missen we de zon een beetje. Kun je het goed met je medestudenten vinden? En hoe is het op de driewieler heb je veel kinderen in de groep? En het eten koken gaat dat ook, of eten jullie ook wel eens ergens anders?
    Tante Joke en Oom Bert zijn met vakantie in Noord Holland. Daan is alleen thuis, dat wilde hij graag, leuk he! Lieve meid we hopen dat je een leuke tijd zult hebben,je hoort wel weer eens van ons,ook groeten aan Kim.
    dikke knuffel van ons
    Opa Koos en Oma Iet

• 27 September 2008 - 12:24

Gea:

Zo dames,
    Jullie eerst weekje stage zit er op! Hopelijk genieten jullie er van! Hier in Zutphen gaat alles zn gangetje. Op school ook, allemaal opdrachten bah, om ziek van te worden haha!

x

• 28 September 2008 - 21:02

Melissa:

ey..

leuk hoor verhaaltje..:P
    blijf de rest ook zeker lezen...

jullie nog veel plezier daar..
    tot over half jaartje weer op school.

x

• 29 September 2008 - 07:57

Judith:

Jaaa gevonden!! Naar wat speurwerk op google!! Maar wat een heerlijk verhaal dames, ik wil oookkkk!!!!!

Kus

• 30 September 2008 - 15:44

Hennie:

Hoi Anne
    Hopenlijk heb je vandaag tijd om weer een stukje te schrijven, omdat jullie iets eerder weg mogen van stage.Zou wel leuk zijn, jullie maken genoeg mee om te vertellen. Alleen als je geen internet hebt als je thuis komt(omdat jullie zulke lange dagen maken en de patio dan al dicht zit) wordt het wel moeilijk. Het weer is hier echt vreselijk het regent de hele dag al,nee dan zitten jullie wat het weer betreft beter, nou meissie we spreken elkaar nog wel succes met een autootje kijken, hopenlijk wordt het wat,zou wel beter zijn. xx Mama

• 01 Oktober 2008 - 22:14

Oma De Vries:

Lieve anne hier een reactie uit gorssel leuk te horen dat het goed gaat. Met ons gaat het ook goed.En leuk dat je Marloes ontmoet hebt.We blijven je volgen op internet.
    HARTELIJKE GROET VAN OPA EN OMA.