Een leuke tijd in curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu Een leuke tijd in curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu

Een leuke tijd in curacao

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Kimm

25 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen…

Hier weer een berichtje uit het zonnige Curaçao.
Voor ons vliegt de tijd voorbij we zijn hier nu 6 weken maar het lijkt allemaal nog zo kort geleden.
We genieten volop van de dagen.
Misschien hebben jullie wel mee gekregen dat hier een orkaan is geweest.
Aan de kust is er veel kapot gegaan waar onder veel barretjes.

Zoals de meeste van jullie wel weten is esmee op bezoek bij ons.
We zijn vrijdag naar de westkust gereden (daai booi)wezen barbecuen .
De barbecue wou niet aan aangezien we aanmaakblokjes waren vergeten.
Maar benzine doet wonderen en hebben er een klein beetje van op gegooid (en fikken dat die deed 3 doosjes bij mekaar :))…
Savonds zijn we naar een pool party geweest georganiseerd door studenten.
Dit was erg gezellig en we hebben ons goed vermaakt.

Zaterdag(morgen) gaan we met alle studenten barbecuen
Zondag gaan esmee en ik(annelieke) met dolfijnen zwemmen.
We hebben hier super veel zin in.
Daarna gaan we gezellig met zijn drietjes uit eten (voor de laatste keer) lekker een meiden avondje.
Daarna gaan we naar wet en wild op mambo.

We hebben hier echt een top tijd en vermaken ons goed.

Bedankt voor alle lieve berichtjes….

We laten snel weer een verhaaltje achter…

Dikke Knuffel van Kimm en Anne.

• 25 Oktober 2008 - 13:17

Catrien:

Hey lieverd!

Wat super dat jullie het zo goed naar je zin hebben!
    Mooie foto's ook.(op hyves)
    Geniet lekker van het zwemmen met de dolfijnen!
    K zou erg graag ff komen kijken hoe je er daar bij zit,maarja......

Groetjes aan Kim en Esmee.
    Dikke dus en lfs. Catrien :)

• 25 Oktober 2008 - 16:06

Wendy:

Heeey dames!

Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Jullie vermaken je daar wel zo te lezen;) Kimm heb je mijn kaartje al ontvangen? En Anne.. het zwemmen met dolfijnen is echt ge-wel-dig! Geniet ervan!

Liefs Wendy

• 26 Oktober 2008 - 16:27

Hennie:

Hoi meissie,we horen en lezen het al je hebt je draai aardig gevonden.
    Als het goed is ga je zo met de dolfijnen zwemmen, best spannend hoor maar ook een uitdaging, wie weet maken ze wel foto,s kunnen we het zien.
    Opa en oma de Vries waren hier vanmorgen op de koffie, je moest de gr. hebben.Vrijdag zijn we bij Harriet en Roelof wezen eten ,super gezellig Petra, Alex en Judith waren er ook, Petra wil proberen om in Amerika 3 maanden stage te gaan lopen, we horen wel of dat gaat lukken. Het weer is hier slecht regen,regen en regen.
    Morgen weer naar Zelhem en ,s middags ga ik naar Liesbeth, die wilde ook graag je site hebben kon ze lezen wat je allemaal doet. Zij zou hem van Laurens aan mij geven die loopt stage in Italie een jaar, kijken of die net zulke leuke dingen als jou mee maakt.
    Nou meissie je weet weer het een en ander ,maar weer af wachten wanneer je dit leest,ps je hebt trouwens leuke foto,s op hyves gezet, je bent ook al aardig bruin. xxxx mama

• 26 Oktober 2008 - 17:04

Sabine & Sebas:

Hoi Anne!

We zijn blij voor je dat je het zo naar je zin hebt op Curacao! Leuk om te lezen dat je, je goed vermaakt daar. Trouwens de foto's op hyves zijn mooi. Je bent al aardig bruin geworden zeg! Je kunt in ieder geval beter daar zijn als hier met het druilige weer, het regent maar aan 1 stuk door! Echt herfst.
    Wij zijn benieuwd hoe het zwemmen met dolfijnen was! Wel een super vette ervaring zeg!
    Hoe gaat het met de kids op het kdv? Gaat het al wat beter met het volhouden van de lange dagen?
    Nou blijf de verhalen schrijven, want dat is erg leuk om te lezen! Kunnen wij weer wat terug schrijven.

Geniet er van!

Liefs en dikke x Sebas & Sabine

• 27 Oktober 2008 - 19:52

Thea:

Ha die Annelieke,

Leuke foto's van jullie en wat zijn jullie al lekker bruin geworden. Dat gaat hier in Nederland niet meer lukken, vannacht vorst aan de grond brrrr. Geniet maar lekker van alles en maak maar veel plezier.

Groetjes van de Ruijsmuisjes.

• 29 Oktober 2008 - 10:52

Liesbeth:

ja hoor,ik heb je site gevonden en ja hoor, ook jij hebt volgens mij erg veel plezier wat laurens ook heeft als je zijn verslagen mag geloven.
    ik wens je een fijne tijd daar !!!!
    groetjes van die liesbeth waar je mooeder het over had!
    groetjes van liesbeth