Anne & Kimm al helemaal gesetteld! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu Anne & Kimm al helemaal gesetteld! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annelieke en Kimm De vries & Schroder - WaarBenJij.nu

Anne & Kimm al helemaal gesetteld!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelieke en Kimm

07 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Joehoee mensen!
We zitten hier vandaag precies 3 weken de tijd gaat echt heel snel haha.we hebben het ook nog steeds super naar ons zin!

we hebben een heel leuk Studentehuis met allemaal gezellige mensen!!

Afgelopen weekend hebben we echt een super leuk druk weekend meegemaakt!

Vrijdag hebben we met alle studente gebbq in ons kleine tuintje!
Daarna Naar Mambo Beach geweest daar kwam Brainpower optreden Jeeeeh haha.gaat om het idee he;)
maar het was een zeer geslaagde avond! Zaterdag overdag hadden we de Bountytour op een Boot.
het was alleen helaas niet zo heel lekker weer.. dus we zijn niet echt bijgekleurd maar de sfeer was super!

eerst stuk gevaren toen konden we van de boot afspringen en snorkelen enz. (foto's komen nog)
Daarna BBQ! die heerlijk was!
En natuurlijk lekker Sappies drinken wat het was All Inclusief :D!
toen nog even gezwommen gedanst en vaarde we terug. eenmaal terug was iedereeen heel erg gezellig..;) en het was pas 5 uur haha.

We gingen met zn alle boodschappen doen, douche thuis en klaar voor de volgende Party van Madelon ons Huisgenootje,
Super leuke meid ze werd 21!!!
Dus daar moest op gedronken worden!:P
Ongeveer alle studenten van de hele straat waren er dus was heel gezellig! toen zijn we naar Discotheek Cartouch geweest en later nog naar Mambo.. het was een gelsaagde dag en avond!

Zondag morgen iedereen werd wakker je wilt niet weten hoe:P
En we zijn in de auto gestapt naar 1 of ander strandje bij West punt wat heeeeel lang rijden was en voor de verandering hadden we weer geBBQ..
( zo BBQ je nooit en zo 3 x in 1 weekend)(H)

Maar dat maakt niks uit het was nog steeds lekker! daar zijn we bij gekomen van het weekend en hebben we het gezellig afgelsloten met zn alle thuis savonds met een Filmpje:)

EN TROUWENS!!

We hebben een Auto Jeeeeejhh :D!
Een Suzuki Ignis hij rijdt super fijn en we zijn er heel blij mee!
Scheeld een hoop gedoe elke morgen met die busje was toch niet helemaal zo als we hadden gepland,
die buslui hier komen en gaan wanneer ze zelf willen! haha.
Maar we hebben ook wel is lieve bus mensen mee gemaakt. die ons wel bij de deur wou afzetten maar ook een paar... pfff

Maar gelukkig hebben we geen last meer van nu we autotje hebben.. :D

er komen nog foto's van de auto en alle party's!

We schrijven snel weer een stukje!

Onze stage is trouwens Heel erg leuk
nu we allebij de groepen, leidsters en de kindjes een beetje kennen word het steeds leuker!

Toedeloeeee we houden jullie op de hoogte! :D

Liefs Anne & Kimm

• 07 Oktober 2008 - 20:44

Catrien:

Super dat jullie het zo naar je zin hebben!!

T is hier koud en helemaal niet lekker.
    Fijn dat alles nu een beetj lekker gaat lopen. :)

En blijven geniet,he!
    Dikke knuffel en kus.
    Lfs.Catrien ;)

• 07 Oktober 2008 - 20:47

Sanne(klasgenoot):

Geweldig om te horen dat het zo goed gaat & dat jullie het zo super geweldig hebben daar!!;)
    Heel veel plezier nog!
    Succes met stage & feest ze nog even!
    Blijf jullie volgen!:)

x.

• 07 Oktober 2008 - 20:49

Kim:

Jeeej eindelijk weer een berichtje van jullie! Fijn dat het goed met jullie gaat daar. En Kimmie ik bel oe deze week even (: aangezien onze smsjes niet aan komen :( Heel veel plezier dames, dikke kus!

• 07 Oktober 2008 - 21:10

Hennie:

Hoi meiden,wat leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben, heerlijk zo,n weekend dan kun je er door de weeks weer goed tegen????? teminste als je uitgerust bent. We zijn benieuwd naar de foto,s van de omgeving en van jullie autootje, dat is echt genieten, geen gezeur meer dat ze jullie zomaar ergens afzetten en dat je dan nog een heel stuk moet lopen. En zo kom je ook nog eens ergens. Succes met jullie stage en veel plezier in jullie vrije tijd.
    Ben en Hennie

• 08 Oktober 2008 - 15:37

Stephiee:

Dag Dames!!!

Ik lees het alweer... jullie hebben het super naar de zin!!
    Als ik dat zou lees is het ook super!!:D
    Ik ben nualweer benieuwd naar het volgende verhaal!!;)

Veel plezier!!

Kus Stephie!!!
    XxX

• 08 Oktober 2008 - 15:51

Sabine & Sebas:

Hallo lieve meiden!

Wat leuk om te lezen dat jullie het super naar de zin hebben. En vooral dat alles nu een beetje geregeld is. Wel oppassen he met het autootje....niet te hard scheuren of allemaal leuke mannen meenemen, haha!
    Voor het weer hoeven jullie voorlopig niet terug te komen, want het is hier niet lekker. Het regent, het waait en het is ook niet echt een lekker temperatuurtje.
    Leuk dat jullie het goed met de andere studenten kunnen vinden en daar ook leuke dingen mee doen. Gezellig partyen, swingen en volop genieten van het beste van het leven.
    Nou meiden, geniet er nog van. Heel veel suc6 met jullie stage.
    Tot snel maar weer!

Liefs en dikke knuffel,
    Sabine en Sebastiaan

• 08 Oktober 2008 - 19:53

Marleenos:

heey dames!
    fijn dat jullie het naar jullie zin hebben!
    aan de foto's te zien komt het helemaal goed.
    wat zijn jullie al bruin zeg.. hier regen regen en nog is regen:S
    meiden geniet ervan en ik blijf jullie volgen.!

groetjes Marleen(klasgenootje)

• 15 Oktober 2008 - 22:13

Oma Ge:

Heb jullie berichtje gelezen en ben blij dat het goed gaat,en dat jullie niet eenzaam zijn . Geniet van het leven maar wel met twee benen op de grond,dat is een gezegde. groetjes van opa en oma.

• 17 Oktober 2008 - 13:05

Hennie:

Hoi Annelieke en Kim
    En hoe is het hebben jullie je kamer al weer een beetje droog naar al die regen die er gevallen is, wel heftig om zo,n storm op Curacao mee te maken.En dan promt op die dag komt Esmee met het vliegtuig aan, heb je wel gelijk de vuurdoop van het vliegen.
    Vandaag nog leuke dingen gedaan?? ik las dat Esmee en jij (Annelieke) nog een keer met dolfijnen gaan zwemmen best tof. En staan er nog meer leuke dingen op het progamma met z,n allen deze week, wij lezen het graag. Als internet jullie teminste niet in de steek laat.
    Hier gaat alles z,n gangetje, het weer is echt herfstig. Nou meiden vermaak je nog even, in het lange weekend wat jullie hebben. Liefs mama (Hennie)

• 21 Oktober 2008 - 20:25

Bert En Joke:

hier een berichtje uit eefde, waar het steeds vroeger donkerder en kouder wordt.
    we zijn wel een beetje jaloers op jullie daar in de zon. Fijn dat alles nu een beetje gaat lopen en dat autootje is natuurlijk super. Groetjes vanuit eefde.